Uw website is het uithangbord van uw bedrijf of instelling en bepaalt hoe anderen naar u kijken. Sterker nog, uw status en karakter hangen af van uw online presentatie. Kabisa helpt u om onderscheidend te zijn en uw imago te verbeteren in het tijdperk van de information overload.

We leveren maatwerk daar waar het nodig is en waar het waarde toevoegt, namelijk op de front-end van uw website. Daarnaast leveren we met de Contentful CMS oplossingen een betrouwbaar en flexibel back-end systeem zonder de beperkingen die pakketten als Wordpress en Drupal met zich mee brengen.

Met Contentful kunt u al uw content in één systeem beheren terwijl de informatie multi-channel beschikbaar is en hergebruikt kan worden. Uiteraard zijn zaken als security, snelheid en SEO goed geregeld. U profiteert van een cloud-oplossing die uw online aanwezigheid naar een hoger niveau brengt.

Een website staat op twee pilaren: content en presentatie. De content is de inhoud van een website: de tekst en afbeeldingen waarmee u uw verhaal vertelt. De presentatie is de vorm van een website: de vormgeving en techniek. Kabisa is gespecialiseerd in het leveren van kwalitatief hoogstaande websites, en biedt oplossingen voor deze twee pilaren van een succesvolle site.

De eerste pilaar: de content

Bij een traditioneel CMS als WordPress bewerkt en bewaart u de content bij de site zelf. Hierdoor krijgt u regelmatig te maken met updates, onderhoud, foutmeldingen en andere technische issues die uw aandacht opeisen. Wij nemen deze storende en omslachtige randzaken voor onze rekening.

Voor het beheer van de content gebruiken wij Contentful, een service die toegespitst is op het schrijven en publiceren van content. De focus van Contentful ligt op eenvoud en gebruiksvriendelijkheid, zodat u zich volledig op de content kunt richten.

Met Contentful staat uw content in the cloud, geheel gescheiden van het eindproduct. Door deze scheiding van inhoud en presentatie is uw content overal inzetbaar, voor bijvoorbeeld uw website en mobiele app. Ook is uw site niet gebonden aan de technische beperkingen die een traditioneel CMS oplegt, maar hebben wij alle vrijheid om vakkundig maatwerk te leven.

De tweede pilaar: de techniek

De inhoud moet een vorm krijgen. U wilt een site die mooi is, goed werkt, razendsnel wordt geladen en heerlijk is om te gebruiken — op alle apparaten, van de modernste smartphone tot en met oude desktop browsers.

Hoe doen we dat?

We leveren uitstekende technische kwaliteit

Als de techniek in orde is, werkt de site optimaal voor alle bezoekers — van mensen met een mobiele telefoon op een trage verbinding, tot en met de gloednieuwe desktop op kantoor. We maken de site toegankelijk voor mensen en zoekmachines. Een toegankelijke website zorgt ervoor dat iedereen er gebruik van kan maken. Dat zijn dus mensen die slechtziend zijn of geen muis kunnen gebruiken, maar ook zoekmachines. Niet alleen wordt de site daardoor beter gevonden, Google deelt hiervoor ook pluspunten uit waardoor de ranking stijgt.

We maken de site klantvriendelijk en gebruiksvriendelijk

Een technisch degelijke site maken is pas de eerste stap — hij moet ook prettig in het gebruik zijn. Usability en een goede UX (user experience) zijn dé sleutels tot een effectieve, efficiënte site en een tevreden eindgebruiker. En voor die eindgebruiker, daarvoor maak je de site uiteindelijk. Wij denken mee met wat deze eindgebruiker nodig heeft, en baseren onze aanpak op jarenlange ervaring en uitgebreide vakkennis.

Enkele details over onze aanpak:

Mensvriendelijk:

Zoekmachine-vriendelijk:

Performance:

Security:

Verder dan techniek

Techniek is maar één stap in het bouwen van een website. Usability en een goede user experience is een tweede. Maar iemand bezoekt uw site met een doel: het krijgen van informatie. Is deze partij wel geschikt voor ons? Sluit de bedrijfsfilosofie aan op de onze? Biedt u wat uw klant zoekt?

Met goede tekst valt of staat een website. Hiermee communiceert u domeinkennis en expertise. U laat aan potentiele klanten zien dat u de juiste partij bent en tegelijkertijd scoort u hoger bij de zoekmachines op zoektermen waarop u gevonden wilt worden.

Goede teksten zijn dus belangrijk, en niemand kan deze beter verwoorden dan u zelf. Wat wij bieden is een extra perspectief vanuit SEO (zoekmachine optimalisatie). Welke steekwoorden kunnen extra aandacht gebruiken? Wil je inhaken of juist afwijken van de strategie van je concurrent? Hoe kan social media uw website versterken?