
Kabisa ontving onlangs de award en keurmerk als expert in talentontwikkeling waarbij Onderzoeksbureau SatisAction heeft beoordeeld bij welke werkgever een werknemer zichzelf als groeidiamant kan ontwikkelen. Kabisa heeft haar titel geprolongeerd en heeft net als vorig jaar de eerste plaats behaald! Dit jaar waren er meerdere prijzen te winnen. Zowel op de overall ranking als de ict branche ranking behaalde Kabisa de hoogst mogelijk positie.
Onderzoekster Mirjam Baars gaf in haar toelichting aan dat Kabisa structurele aandacht heeft voor de ontwikkeling van haar medewerkers, iets dat in de gehele organisatie verankerd is. Kabisa heeft afgelopen jaren het traditionele HR-beleid losgelaten. Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn afgeschaft. De focus ligt vooral op de ontwikkeling van de medewerkers. Een belangrijk onderdeel hierbij zijn de structurele, diepgaande ontwikkelgesprekken. Dit gebeurt op een eerlijke en openhartige manier. Ook is er aandacht voor het geven van complimenten, hierbij wordt als extra hulpmiddel de zelf ontwikkelde Kudo-o-Matic gebruikt, meten wij het geluk van onze medewerkers en heeft de Techsenate het doel “formaliseren” van technische innovatie en wordt er heel veel aan kennisdeling gedaan.
Onderzoeksbureau SatisAction voert jaarlijks met PWnet het beste werkgevers onderzoek uit, dit jaar met als naam: Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling. Enerzijds laat dit werkgevers zien hoe zij scoren op talentontwikkeling en arbeidsvoorwaarden, anderzijds biedt het potentiële werknemers inzicht in de vraag ‘Waar groei jij het snelst?
Ralph Deguelle, Directeur Kabisa: “Ik ben enorm trots dat Kabisa wederom de hoogste positie heeft behaald bij dit onderzoek. De award is een erkenning van onze cultuur en de aandacht die wij hebben voor onze mensen. Wij zijn ervan overtuigd dat aandacht voor de menselijke maat en elkaar écht proberen te begrijpen, belangrijker is dan regels. Bij Kabisa hebben we ontdekt dat er een enorme kracht zit in structurele, oprechte, mensgerichte aandacht. Zonder regels als houvast móet je wel vanuit oprechte, authentieke aandacht met elkaar omgaan. In de praktijk is hier wel moed en uithoudingsvermogen voor nodig. Echte verbinding tussen elkaar met als doel elkaar te helpen ontwikkelen. Coaching is een belangrijk instrument hierbij. Dit stimuleert persoonlijke groei die op zijn beurt weer resulteert in voldoening. Gelukkige medewerkers zorgen immers voor tevreden klanten”.
Over Kabisa
Kabisa’s specialiteit is het ontwikkelen en beheren van bedrijfskritische webapplicaties, zowel voor desktop als mobiel. Wij hebben diepgaande kennis van- en ervaring met het opzetten en implementeren van complexe integratie concepten en maken gebruik van de beste technologieën en methodieken.
Vragen?
Heb je vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem gerust contact met ons op!
(of stuur een bericht)+31 495 430 798

Vivian Saystuur bericht